Посесителския стол – кое го прави различен от останалите видове

посетителски столове

Столовете, които срещаме на пазара са действително доста разнообразни като варианти. От трапезни до офис столове за ръководители и такива за посетители попадаме на решения, които наистина са съобразени с естеството на използване на конкретен модел. Днес ще надникнем в дебрите на предлаганите посетителски столове и ще обобщим основните елементи, на които е добре да отговарят тези мебели.

Стол за посетител – що е то

Самото им наименование „посетителски“ ни показва, че това са столове, които се използват от клиенти, гости, посетители в офиса ни. Това, което прави впечатление е, че тези мебели се различават от работните столове, които се ползват от служителите. Това е така, защото реално посетителските столове като времетраене и престой на посетителите е много по-кратко като време. Т.е. те може да не са толкова ергономични  и ортопедични, тъй като лицата, които ги ползват не стоят с часове в тях. Това е една от основните разлики, които са видими по отношение на сравнението на посетителските столове с типични офис работни такива.

Има разбира се и други съществени отличителни белези, по които можете да различите посетителските столове от трапезните и офисните варианти:

столове в чакалня
  • Посесителски столове се изработват от материали, които са лесни за почистване. Когато голям поток от хора използват тази мебел е важно за хигиената в офиса или помещението да има редовно почистване на столовете за посетители. А метални, пластмасови и кожени мебели се оказват едни от най-лесните за поддръжка;
  • Стандартни размери. Един посетителски стол не бива да заема твърде голямо пространство. Контрастиращите акценти и разлики се срещат и в габаритните размери на столовете за посетители. Те са значително по-миниатюрни от тези на служителите в офиса;
  • Адаптивни към всякакви пространства. Този вид столове са неангажиращи с присъствието си. Моделите, които се предлагат на пазара наистина са доста приспособяващи се към всякаква среда, което ги прави по още един белег отличаващи се от такива за трапеза, за директорски кабинети или редови служители.

Във всеки офис, кабинет, бизнес пространство правилото повелява да има посетителски столове. Те са задължителен акцент, който дава на чакащите клиенти да поседнат и да изчакат реда си. Това е знак на ангажираност и отговорност от ваша страна, така че не подценявайте избора на посетителски столове.